5 листопада 2024 р. на історичному факультеті відбулася цікава та інформативна зустріч зі здобувачами вищої освіти на тему “

”.



Спікерами заходу були:
• Дмитро Ващук – старший науковий співробітник відділу історії України середніх віків і раннього нового часу Інституту історії України НАН України, кандидат історичних наук;
• Тетяна Франчук – керівник відділу наукової роботи, кандидат педагогічних наук;
• Олеся Трофимюк – голова Наукового товариства студентів, аспірантів, докторантів та молодих вчених університету;
• Діана Яблонська – старший викладач кафедри всесвітньої історії, доктор філософії в галузі історії;
• Ігор Опря – доцент кафедри всесвітньої історії, кандидат історичних наук, гарант ОП Середня освіта (Історія) першого (бакалаврського) рівня;
• Олександр Юга – доцент кафедри всесвітньої історії, кандидат історичних наук, гарант ОП Середня освіта (Історія та громадянська освіта) першого (бакалаврського) рівня.
Під час зустрічі студенти дізналися про нові можливості участі в наукових проєктах, стартапах, грантових програмах, що відкривають перспективи для їхнього професійного розвитку, вдосконалення практичних навичок та налагодження контактів з науковою спільнотою. Було обговорено як залучення до наукової роботи може стати у нагоді під час освітнього процесу, вагомим елементом для формування професійного досвіду студентів, а також сприяти розвитку критичного мислення та аналітичних навичок.
Зустріч пройшла в дружній атмосфері, здобувачі вищої освіти історичного факультету активно ставили запитання та ділилися своїми ідеями щодо подальшого розвитку наукових проєктів.